Aktualności
W dniach 19-21 kwietnia br. prof. Jerzy Woźnicki, prezes Fundacji Rektorów Polskich uczestniczył, w charakterze panelisty, w międzynarodowej konferencji pn. "Higher Education in Ukraine: Internationalization, Reform, Innovation", zorganizowanej przez Institute of International Education - Fulbright Program in Ukraine.
W dniu 24 kwietnia 2012 roku, w siedzibie Fundacji Rektorów Polskich odbyło się IV Seminarium ISW-FRP dla doktorantów pn. Rola szkolnictwa wyższego w kształtowaniu społeczeństwa wiedzy.
W dniu 20 kwietnia 2012 r. Centrum Analiz i Dialogu Fundacji Rektorów Polskich wraz z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie zorganizowało konferencję pn. "Finansowanie i partnerstwo publiczno - prywatne w systemie szkolnictwa wyższego - polska praktyka i międzynarodowe doświadczenie". Z udziałem ponad 70 przedstawicieli uczelni i mediów. Była to II Konferencja CAD FRP zorganizowana w ramach cyklu "Konwergencja sektora publicznego i niepublicznego w szkolnictwie wyższym".
W ramach cyklu wydawniczego FRP-ISW ukazała się kolejna publikacja pt."Benchmarking w systemie szkolnictwa wyższego. Wybrane problemy." pod redakcją J. Woźnickiego.
W dniu 9 marca 2012 r. odbyło się posiedzenie Rady Fundacji Rektorów Polskich.
W trakcie posiedzenia Rada m.in. rozpatrzyła sprawozdanie Zarządu z działalności Fundacji, zatwierdziła sprawozdanie finansowe Fundacji oraz udzieliła Zarządowi absolutorium.
Centrum Analiz i Dialogu FRP wspólnie z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie organizuje w ramach cyklu "Konwergencja sektora publicznego i niepublicznego w szkolnictwie wyższym" w dniu 20 kwietnia 2012 r. Konferencje pn. "Finansowanie i partnerstwo publiczno- prywatne w systemie szkolnictwa wyższego - polska praktyka i międzynarodowe doświadczenia". Szczegółowe informacje dotyczące Konferencji wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie http://www.wsiz.rzeszow.pl/konferencja.
W dniu 16 lutego w siedzibie Fundacji Rektorów Polskich odbyło się II seminarium w ramach cyklu Forum Dyskusyjnego Krajowych Ram Kwalifikacji.